![wojtal wojtal](https://mediastery.ug.edu.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/wojtal-qfn3tauylytgqew0pmiblfb5ih4ohlc2yz6s9qlyio.jpg)
Książka Karoliny Wojtal,
laureatki VIII Edycji KonkursuI
![Stan-Polskiego-Dziennikarstwa-1-600×904 Stan-Polskiego-Dziennikarstwa-1-600x904](https://mediastery.ug.edu.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/Stan-Polskiego-Dziennikarstwa-1-600x904-pw2dakv5faynfqcbcxrce9qgvbfqgrx380ssvf1ce8.png)
Książka Agnieszki Wszołek,
laureatki VII Edycji Konkursu
![latte-feminizm-okladka-page-001-e1530728762398 latte-feminizm-okladka-page-001-e1530728762398](https://mediastery.ug.edu.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/latte-feminizm-okladka-page-001-e1530728762398-oug658b90hnxnftl65qaqcanskurxmf3rv48suc7pc.jpg)
Książka Olivii Kłusek,
laureatki II Edycji Konkursu
![marcin-sanakiewicz-ksiazka marcin-sanakiewicz-ksiazka](https://mediastery.ug.edu.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/Marcin-Sanakiewicz-książka-n4lu60p3bg8ayokwk3ixr42mwxf7pae543n3jvr8qo.jpg)
Książka Marcina Sanakiewicza,
laureata I Edycji Konkursu
Teksty laureatów I i II edycji Konkursu ukazały się również w pierwszym, trzecim i piątym numerze czasopisma naukowego „Media Biznes Kultura”, wydawanego przez Instytut Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (dawniej: Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa) Uniwersytetu Gdańskiego w partnerstwie z Zespołem Etyki Słowa przy Radzie Języka Polskiego PAN.
![cover12_ cover12_](https://mediastery.ug.edu.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/cover12_-pw2de8gk03yz4ukxsv0p80slraiv7hgotmovwpb0g0.jpg)
Karina Czepiec-Veltzé, Debata w obrazkach. O zawartości politycznych memów internetowych
Media Biznes Kultura, 2022, Numer 1 (12) 2022
![mbk5 mbk5](https://mediastery.ug.edu.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/mbk5-ou772jhpwq4s6llh0kn8xh9kju5a9jf64t88xkyt4w.jpg)
Klaudia Kamieniarz, Wieczorne serwisy informacyjne a kształtowanie opinii
Anna Sieradzan, Audycje literackie Programu II Polskiego Radia po 1983 roku
Krzysztof Grządzielski, Wymiary realizacji profilu społeczno-religijnego rozgłośni lokalnej na przykładzie poznańskiego Radia Emaus
Patrycja Mazur, Promocja marek na Snapchacie, Instagramie i YouTubie
Norbert Rędzia, Komunikacja Grupy Filmowej Darwin w serwisie społecznościowym YouTube
![mbk1 mbk1](https://mediastery.ug.edu.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/mbk1-ou76y2rbg20r1a2y3561l3tqyy5ipap2ipo7v9l4ow.jpg)
Marcin Sanakiewicz, Telewizja performatywna
Olivia Kłusek, Prawda o kobiecie – feminizm i trywializacja w kobiecej prasie segmentu luksusowego w Polsce
Jakub Ochnio, Fotografia w praktyce badawczej
Paulina Wiernicka, Spojrzenie na muzykę w słuchowisku okiem teoretyka, praktyka, muzyka
Aleksandra Rabowska, Blogosfera – jak Internet zmienił komunikację i marketing?
Magdalena Litman, Wirusy umysłu i koncepcja piątej władzy. Przegląd i analiza nowych zjawisk komunikacyjnych w Internecie