![113-IMG_4454 113-IMG_4454](https://mediastery.ug.edu.pl/wp-content/uploads/2019/03/113-IMG_4454.jpg)
Norbert Rędzia
I miejsce
Kreowanie marki na YouTube na przykładzie działalności Grupy Filmowej Darwin
promotor: prof. Monika Przybysz, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
![098-DSC_2943 fot. Grażyna Trochowska](https://mediastery.ug.edu.pl/wp-content/uploads/2019/03/098-DSC_2943.jpg)
Karolina Kawka
II miejsce
Prawa zwierząt na portalu kampaniespoleczne.pl
promotor: prof. Natasza Ziółkowska-Kurczuk, Uniwersytet Marii Curie-Sklodowskiej
![103-IMG_4444 fot. Grażyna Trochowska](https://mediastery.ug.edu.pl/wp-content/uploads/2019/03/103-IMG_4444.jpg)
Katarzyna Piórecka
III miejsce
Fandom marki medialnej. Studium przypadku środowiska miłośników serialu „Gra o tron”
promotor: prof. Robert Cieślak, Uniwersytet Warszawski