Książka Karoliny Wojtal,
laureatki VIII Edycji KonkursuI
Książka Agnieszki Wszołek,
laureatki VII Edycji Konkursu
Książka Olivii Kłusek,
laureatki II Edycji Konkursu
Książka Marcina Sanakiewicza,
laureata I Edycji Konkursu
Teksty laureatów I i II edycji Konkursu ukazały się również w pierwszym, trzecim i piątym numerze czasopisma naukowego „Media Biznes Kultura”, wydawanego przez Instytut Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (dawniej: Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa) Uniwersytetu Gdańskiego w partnerstwie z Zespołem Etyki Słowa przy Radzie Języka Polskiego PAN.
Karina Czepiec-Veltzé, Debata w obrazkach. O zawartości politycznych memów internetowych
Media Biznes Kultura, 2022, Numer 1 (12) 2022
Klaudia Kamieniarz, Wieczorne serwisy informacyjne a kształtowanie opinii
Anna Sieradzan, Audycje literackie Programu II Polskiego Radia po 1983 roku
Krzysztof Grządzielski, Wymiary realizacji profilu społeczno-religijnego rozgłośni lokalnej na przykładzie poznańskiego Radia Emaus
Patrycja Mazur, Promocja marek na Snapchacie, Instagramie i YouTubie
Norbert Rędzia, Komunikacja Grupy Filmowej Darwin w serwisie społecznościowym YouTube
Marcin Sanakiewicz, Telewizja performatywna
Olivia Kłusek, Prawda o kobiecie – feminizm i trywializacja w kobiecej prasie segmentu luksusowego w Polsce
Jakub Ochnio, Fotografia w praktyce badawczej
Paulina Wiernicka, Spojrzenie na muzykę w słuchowisku okiem teoretyka, praktyka, muzyka
Aleksandra Rabowska, Blogosfera – jak Internet zmienił komunikację i marketing?
Magdalena Litman, Wirusy umysłu i koncepcja piątej władzy. Przegląd i analiza nowych zjawisk komunikacyjnych w Internecie